četvrtak, 3. kolovoza 2017.

Rosegal Wishlist #3 ♥



Zdravo  
Nadam se da ste uživali u ovome danu ! Danas vam predstavljam moju listu želja sa sajta ROSEGAL . Ovaj sajt nudi veliki izbor odjeće,obuće i asesoara . Ako ste već duže član moga bloga,znate da sam sa njima surađivala već nekoliko puta . Imaju veliki izbor stvari koje bi svaka djevojka poželjela ! Moje mišljenje je da mnogo veći izbor postoji online . Iako sam čula mnogo loših iskustava o naručivanju preko interneta,ja ga nisam imala . Rosegal,Zaful,Choice,Romwe i Asos su moji najdraži i ujedno najpouzdaniji sajtovi za online naručivanje . Ovo je moja lista želja i ovo su stvari koje su se meni najviše dopale !
 Da li ste vi naručivale sa ovog sajta ? Zanimaju me vaša iskustva ! Ja ću uraditi post o naručivanju preko interneta nakon što mi stignu stvari koje sam naručila sa ovog i sa još nekoliko sajtova .
Nadam se da vam se sviđa moja lista želja . Koja je vaša omiljena stvarčica ? 

Volim vas,

Ajla,xoxo

Hi 
I hope enjoyed in this day ! Today,I am going to present you my wishlist from the website ROSEGAL . I really love all clothes,accessories and shoes from this website .
If you are longer a member of my blog,you know that I have been working with them many times . They have a great selection of things that every girl wants ! My opinion is that we have much more choice online . I heard many bad experiences about ordering over the internet . Rosegal,Zaful,Choice,Romwe and Asos are my favorite and also the most reliable online websites . This is my wishlist  and these are also the things I like the most ! I love the casual dresses for women . 
Did you order from this website before ? I really want to hear your experiences . I will write a post about online shopping after I've receive things I ordered from this and a few more websites .
I hope you like my wishlist . What is your favorite thing ?

Love you,

Ayla,xoxo 




CLICK : BACKPACK

CLICK : SUNGLASSES


CLICK : NECKLACE

Broj komentara: 40:

  1. joj divno, i ja trebam da narucim neke stvari sa Rosegal sajta a nikako da se odlucim sta bi mogla haha :) Definitivno torbe su im top *-*

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam dugo merkala ovaj ranac sa masnicom i zalicu ako ga jednom ne uzmem!
    Ogrlica je jako lepa, nije toliko napadna i sigurna sam da ce biti odlicna uz mnostvo kombinacija. :)

    Novi post, pogledaj i komentarisi ako zelis:
    https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs
    Instagram bloga: marija.lalala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daa ruksak je predivan ♡ Hvala ti draga ♡

      Izbriši
  3. Odličan post! Odabrala si predivne stvari, ruksak mi se najviše sviđa *-*
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  4. Good post, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful backpacks. :) Necklace and shoes are also cool. :)
    XOXO

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Sviđa mi se post draga! Ly ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  7. Ruksak mi je odlican iako se vec vidim kak bi ova bijela za pol sata postala siva i onda sva zamazana hahah
    i lancic je bas po mom ukusu :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši
  8. Really nice wishlist! Backpacks are my favourite :3.
    Click, click :D :*
    You have a great instagram, too ♥
    greetings!
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. I love the sunglasses and the necklace!
    Thank you for your beautiful comment on my blog, I follow you now. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hey :) i really like your blog, its awesome!
    You write very interesting, the pictures are also beautiful.
    So I thought, maybe you'll agree follow for follow on gfc?
    I like to be in touch, with interesting and inspirational blogs :)
    Greetings from Poland!
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. What beautiful pieces! I love the sneakers!

    District of Chic

    OdgovoriIzbriši
  12. Odabrala si baš lepe stvari! :D

    http://www.couture-case.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Hi, nice to meet you. Thanks for visiting my blog, yours is great too.
    I'm happy to follow you (I'm n°315), now waiting for you! ;)

    have a good day :)
    the smell of friday ☕

    OdgovoriIzbriši
  14. Ty brýle mám taky ve svém wishlistu :) jsou boží :)
    Veronicas-life

    OdgovoriIzbriši
  15. Very nice post ^^ I love your blog <3
    Have a nice Day ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  16. Ove patike su toliko slatke.. I sama gledam slicne vec mesecima. Odlican post. Stvarno imas ukusa :)))
    Ako imas vremena, poseti moj blog http://mellowcent.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  17. Great post!
    I'm following you hope u follow me back :)
    http://goldbeautyyy.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. Odlcno draga imas stila !
    Novi post ➡ http://hisandherway.blogspot.ba/❤

    OdgovoriIzbriši
  19. lovely items you've selected! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdgovoriIzbriši
  20. Hello pretty ya te sigo por aquí. Me sigues por mi blog? Muchos besos.


    Chicadelpanuelorojo.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši