ponedjeljak, 24. srpnja 2017.

Sold Out ?? ♥♥





Zdravo 
Nadam se da ste uživali u ovome  danu . Ja iskreno jedva čekam vikend da pregledam sve nove epizode serija koje sam nedavno počela gledati .
Današnji post je outfit ! Prije nekoliko dana mi je stigao paket sa dva sajta . Mnogo odjeće sa kojom sam zaista oduševljena . To me i motivisalo da uradim novi outfit post. Ova predivna dukserica/majica sa sajta ROSEGAL jeste i današnja tema moga posta . Ovaj outfit je dosta casual uz malu dozu elegancije . Mnogo mi se dopada pa sam ga odlučila podijeliti sa vama . 
Nadam se da vam se sviđa moj novi post .

Volim vas,

Ajla,xoxo

Hi   
I hope you enjoyed in this day . I honestly hardly wait for the weekend to watch all new series I started to watch .
Today' s post is an outfit ! A couple of days ago I got a package from two websites . So,that motivated me to write this post today . This beautiful long sweatshirt is from the website ROSEGAL . This outfit is very casual with a small dose of elegance . I really love it so I decided to share it with you .
I hope you like my new post .

Love you,

Ayla,xoxo




CLICK : HERE

You want some new clothes,why not taking a look over here ?
Summer sales ongoing,all from 33% off . Use code RGEN for another 10% off !

Broj komentara: 45:

  1. Pozdrav! Kao prvo zanima me koje serije gledaš / si krenula gledati haha. Zatim, ovaj duks je stvarno divan i budem checkirala ovaj sajt. Slike su divne i svaka čast na postu!


    vratila sam se nakon dugo vremena pa ako možeš checkirat zadnji post 💕
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti 💕 Počela sam da gledam scandal,queen of the south i the royals . Serije su fenomenalne !

      Izbriši
  2. Presavršen outfit, kao i uvek :) ♥

    heresuniquegirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, duk je predivan. Divim ti se kada si uspjela na ovoj temperaturi uraditi slike za duk :O. Mislim da bi mi trebao dobar rashlađivač poslije slikanja :D
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha jedva sam čekala ući u kuću :D Hvala ti ♥

      Izbriši
  4. Divno. Jako mi se sviđa ceo outfit. A majica je fenomenalna. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna je kombinacija. Nisam jako dugo bila na tvome blogu i mogu ti reći da si se jako popravila, fotografije su ti predobre :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  6. I like your outfit, you look perfect :) and roses in picture too, roses are my loves <3 I started follow you :)

    http://ladylenna.blogspot.cz

    OdgovoriIzbriši
  7. Hello,

    So beautiful !

    Sarah, http://sarahmodeeee.blogspot.fr

    OdgovoriIzbriši
  8. Cool sweatshirt! :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. I really like this outfit ! ♥

    Lots of love
    Laura from
    LIVEITROSY

    OdgovoriIzbriši
  10. You look so cool in this outfit, I li=ove your sweatshirt :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ova torbica je toliko perfektna... <3 I mislim da ti je ovo jedan od najbolji outfita u poslednjem vremenu. :D

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  12. Beautiful blog :*
    allixaa.blogspot.com - klik
    I'm following you hope u follow me back :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Thanks for visiting my blog...I really like your outfit:) Follow your blog and also in google+

    OdgovoriIzbriši
  14. Super outfit,baš mi se sviđa!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  15. Thankyou for your visit.You have a lovely blog, followed you. Would love if you could follow back =)

    http://www.beautorgeousworld.com

    OdgovoriIzbriši
  16. I love your blog and your style <3
    nouw.com/natkajankowska

    OdgovoriIzbriši
  17. you look so stylish in that outfit, I really adore your blog.

    xo. tthuy | RubyliXious

    OdgovoriIzbriši
  18. Love the sweatshirt!

    http://iameleine.blogspot.com/
    http://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdgovoriIzbriši
  19. Great and stylish look indeed. Greetings!

    OdgovoriIzbriši
  20. Sjajan outfit draga, predivno izgledaš! xoxo
    Pratim te. :)

    lifella2.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  21. Great post!
    Very nice blog :)
    I follow you
    Please, follow me back
    My blog(Click)♥

    OdgovoriIzbriši