ponedjeljak, 17. srpnja 2017.

Rosegal Wishlist (printed pants) ♥



Zdravo 
Kada sam počela sa blogom,počela  sam i da naručujem preko interneta iz mnogo razloga . Neki od njih jeste to što ima mnogo veći izbor stvari koji nisu dostupni u BiH. Sajt sa kojeg naručujem od početka blogovanja je  ROSEGAL .
ROSEGAL ima velik izbor odjeće,obuće,aksesoara.. Mnogo volim naručivati sa ovoga sajta jer je definitivno prošao moj test !
Danas vam predstavljam moju listu želja . Neke od ovih stvari sam već naručila i jedva čekam da stignu do moga ormara .
Pišite mi vaša iskustva o naručivanju preko interneta . Ja do sada nisam imala loša iskustva ,a ovaj sajt je čista preporuka !
Pogledajte stvarčice koje su se meni najviše dopale i također mi pišite koja je vaša omiljena .

Volim vas,

Ajla,xoxo

Hi 
When I started blogging,I also started to order from the internet for a lot of reasons .
Some of them are that I have much more choice online then in Bosnia and Herzegovina . My favorite site is ROSEGAL . This is the site where I started to order things  from the beginning of blogging.
ROSEGAL  has a great selection of clothes,shoes,accessories... I love to order things from this site because this site definitely passed my test ! I love the printed pants and the floral sweatshirt  from the site ROSEGAL .
Today I am going to present you my wishlist .  I have already ordered some of these things and I can not wait to get these clothes and accessories to my wardrobe .
Write me your online ordering experience.  So,look at the things I love the most,and also write me what is your favorite one .

Love you,

Ayla,xoxo


DOFOLLOW : RING

DOFOLLOW : HANDBAG

DOFOLLOW : SMART WATCH

DOFOLLOW : SUNGLASSES

DOFOLLOW : SWEATSHIRT

DOFOLLOW: SANDALS


DOFOLLOW : SALE

You want some new clothes,why not taking look over here ?
Summer sales ongoing all from 33% off. Use code RGEN for another 10% off !



42 komentara:

  1. Great things! Lovely post! I love floral sweatshirts too :)
    Kisses

    http://coscudownego.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Great post dear! I following you now #293.. it's your turn ;)
    Kisses

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  3. hey
    nice post dear. i love this shop!
    i followed you and invite you to check my blog too ;)

    www.czary-marty.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. great post...
    have a nice day...
    Soslu Badem by Dilek

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Odabrala si super stvari, torbica mi je najljepša *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post ! Bukvalno mi se sviđa sve što si odabrala <3

    OdgovoriIzbriši
  7. What a great post my dear :) Of course we can follow each other ❤️

    Much love ❤️

    OdgovoriIzbriši
  8. Preslatke stvarčice, posebno torba i četkice! *_*

    Kathy's Delight

    OdgovoriIzbriši
  9. Aí cada coisa linda também são meus desejos agora kkkk,sempre compro na net e nunca me decepcionei,beijo linda e já estou te seguindo ,vem me seguir também 😘 flaamanciokibelezza.blospot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Gorgeous picks! Thanks for sharing :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post i stvarčice su prelsatke. Što se tiče naručivanja preko interneta, kada bih naručivala, to bi bilo sa sajtova poput Zaful ili Rosegal. Ili tako tih. Ali nikada nebih naručila stvari sa Facebook stranicama, ili instagram profilima koji se bave tom prodajom. Moja starija sestra je naručila suknje preko facebook stranice. Na slikama se presijavaju i izgčedaju bukvalno poput svilenih. A suknje u paketu u kome je stigao su od običnog pamuka. Tako da i jesam za onlajn kupovinu, ali mi je ipak draže da sam vidiš stvar, kako ti stoji, pre nego što kupiš.



    heresuniquegirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno draga ♥ Mnoge facebook i instagram stranice nisu pouzdane. Čula sam mnogo loših iskustava poput tvoga . Sa online sajtovima nisam imala lošeg iskustva . Zaful,Rosegal,Asos i Choice su definitivno pouzdane i meni najdraže stranice za naručivanje!

      Izbriši
  12. lobe the shoes and the sunnies
    https://retromaggie.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  13. That bag is so cute! I love the color block!

    www.prettyinleather.net

    OdgovoriIzbriši
  14. This is really amazing! I like it.


    BEAUTYEDITER.COM

    OdgovoriIzbriši
  15. great post!
    The watch and the bag are beautiful!
    Thanks for visiting my blog! I'm following you

    http://randomizer-style.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Sve su stvari preljepe,jako mi se sviđaju štiklice! Super post,draga!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  17. Sjajne stvarcice, sve mi se dopada :-) xx

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/emerald-green.html

    OdgovoriIzbriši
  18. Great! I fallow You, now is your turn :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdgovoriIzbriši
  19. Wow These classy items are so lovely,
    thank you for the lovely picks.

    with love your AMELY ROSE

    OdgovoriIzbriši
  20. Great sunglasses :) I Follow You :)

    OdgovoriIzbriši