nedjelja, 9. srpnja 2017.

MAC HoneyLove ♥



Zdravo 
Nadam se sa uživate u ovome vikendu !
Današnji post je recenzija o MAC ružu . Kupila sam ga prije nedelju dana i mnogo mi se sviđa . MAC HoneyLove je postao moj favorit od svih proizvoda za usne koje posjedujem . Na usnama predivno izgleda ! Kremast je i tekstura mu je odlična .
Ja mnogo volim nude nijanse kako kod ruževa tako i  kod olovaka za usne . Sa nude nijansama kakva je ova nikada ne možete pogriješiti . Ovaj ruž je za dnevni look predivan . Pišite mi da li ste vi koritile ovaj ruž i kako vam se dopada .
Jedva čekam da mi dođu stvari koje sam naručila sa različitih sajtova . Tako da uskoro slijedi dosta outfit,lifestyle i review postova . Također vas uskoro očekuje jedan giveaway za koji sam dosta uzbuđena .

Volim vas,

Ajla,xoxo

Hello 
I hope you enjoy in this weekend !
Today' s post is a review of a MAC lipstick . I bought this lipstick a week ago and I love it ! MAC HoneyLove is my favorite of all lip products I own . It looks very beautiful on the lips ! It 's creamy and the texture is great . I really love nude lips. You can never make a mistake with nude lipstick . It 's  really beautiful for  a daily look . Write me if you have used this lipstick and do you like it . I can not wait to get things I ordered from different sites . So I am going to publish  a new outfit,lifestyle and review posts soon . I am  also going to publish a new giveaway  and I am really excited !

Love you,

Ayla,xoxo



Broj komentara: 68:

  1. Boja je fantstična! Slike su savršene, koju kameru koristiš?

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    https://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga ♥
      Za fotografije koristim kameru Canon EOS 600D i kameru iPhon-a6 .

      Izbriši
  2. Linda cor!
    bjs
    http://www.pinkbelezura.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Thank you for the comment on my blog. Regards :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Karmin je predivan. Obožavam ovakve nude nijanse :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. I love the color ;) I've never had anything from Mac. It's a bit too expensive for me. But maybe some day I'll try this lipstick ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I love MAC products ! I think you are gonna love it ! Thank you for the comment ♥

      Izbriši
  6. Hello dear,
    fantastic post!
    Thank you for your comment! I'm following you now (#273). Please follow back!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  7. The shade of this lipstick is wonderfull! <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastic color <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. So beauty color :)) Nice blog!!
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Pretty colour. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. I have only one lipstic from MAC. The colour Amorous. I like it! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. The MAC Amorous lipstick is really beautiful ♥

      Izbriši
  12. Divne fotografije! Boja mi se baš dopada! *____* ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. i love mac, its beautiful!

    sandziv.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivan post draga,stvarno mi se sviđa ♥
    Obožavam te!

    https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  15. Beautiful colour <3

    lublins.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. The colour of this lipstick looks perfect :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Predivan post. Stvarno izgleda divno.
    Nisam imala priliku da ga isprobam, ali svakako ću poslije ove recenzije.
    Želim ti lijep dan, draga!

    OdgovoriIzbriši
  18. Absolutely nice! Great post dear.


    BEAUTYEDITER.COM

    OdgovoriIzbriši
  19. Love this color!

    Jill
    http://www.jilldap.com

    OdgovoriIzbriši
  20. The MAC Amorous lipstick is really nice.

    OdgovoriIzbriši
  21. Great post dear :)
    Can I ask you a favour? I've changed the url of my blog, so blogger is not showing my post on the feed of my readers anymore. Can you please go to my blog, unsubscribe from my followers and then follow me again? This way you will see again my posts on your blogger feed :) I really hope you can do that.
    xoxo
    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdgovoriIzbriši
  22. Great post! i love MAC lipsticks <3

    OdgovoriIzbriši
  23. I follow you my dear , can you follow me back please ? xxx Kiss xxx

    OdgovoriIzbriši
  24. Looks like a perfect everyday lipstick! ♥


    Claudia, xx
    www.thewhiteprint.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Preljepa nijansa,jako mi se sviđa!
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  26. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdgovoriIzbriši
  27. Charming lipstick!
    thanks for visit) I followed you <3

    KireiKana

    OdgovoriIzbriši
  28. I love this lipstick!

    http://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdgovoriIzbriši