subota, 10. lipnja 2017.

Too Faced Sweet Peach Palette ^^



Zdravo^^
Želim vam ugodan vikend 
Dugo nisam pisala recenziju .. Ali danas je na red došao post takve vrste . Danas vam pišem o paleti koja je dosta popularna i za koju većina znate . Jedva sam čekala da je probam i da vam javim moje dojmove o njoj .Pakovanje je predivno . Mislila sam da je paleta puna pastelnih tonova. Međutim,naziv palete je ustvari povezan sa mirisom,a ne sa bojama .
Ona zaista miriše na breskvu ! Moje omiljene nijanse su : NECTAR ,LUSCIOUS ,CARAMELIZED ,PUREE i SUMMER YUM .
Ova paleta je na skupljoj strani . Košta$49 . Često se postavljaja pitanje da li je ona vrijedna tih para ?
Paleta je veoma dobra i imate moje preporuke. Međutim,postoje mnogo jeftinije varijante koje mogu upotpuniti vaš make up look .
Nadam se da vam se sviđa moja recenzija . Pišite mi da li ste probali ovu paletu,da li bi voljeli i kako vam se sviđa .
Vidimo se sljedeći puuut


Hello^^
I hope you are having a nice weekend .
Todays post is a review . Its about the Too Faced Sweet Peach Palette . She is really popular and most of you know what i am writing about .
I could not wait to try it and let you know what is my opinion about it .
The packaging is so beautiful . I was thinking that this palette is full of pastel tones .
However,the name of the palette is associated with the smell,not with the colors .
It really smells like a peach ! My favorite shades are : NECTAR, LUSCIOUS, CARAMELIZED, PUREE and the SUMMER YUM .
This palette is on the expensive side . It costs $49 . The often question is is she worth it ?
The Too Faced Sweet Peach Palette is really good and you have my recommendations .
But there are much cheaper ways to complete your make-up look .
I hope you like my review . Write me if you have tried this palette before or would you like to try it ?
See you next time





41 komentar:

  1. Sjajna paleta draga, nijanse mi se baš dopadaju! xoxo

    https://lifella2.blogspot.com INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je lepaa :)
    Odlicna recenzija, slike su sjajne :)

    Jana Lukic

    OdgovoriIzbriši
  3. Although I have tried some Two Faced products, I have never got to try a Two Faced Palette. This palette is so beautful love the colors and the pigmentation, I have to try it.
    Wish you a beautiful weekend.
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepe su nijanse! Odševljena sam. Stvarno deluje fantastično, definitivno ću je probati. :)

    Ana's blogger life

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Oi, que post legal,
    Gostei bastante

    Já estou SEGUINDO teu blog
    Beijos *_*
    Desvendando Segredos | Facebook

    OdgovoriIzbriši
  7. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdgovoriIzbriši
  8. A joj baš slatko izgleda i ove boje su predivne :)
    Divan post draga, kao i slike :)
    Magicni svet lepote

    OdgovoriIzbriši
  9. Imam veliku želju da probam ovu paletu, ali budžet me stalno podseća da to trenutno nije moguće. :P


    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta je predivna ! Međutim,postoje i mnogo jeftinije koje mogu da upotpune tvoj make-up look ❤

      Izbriši
  10. I love this palette! It's so beautiful and smells so nice!

    xoxo dear ❤
    Melania | mimalditadulzura.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Super recenzija. Gde si je narucila/kupila? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga ❤

      http://www.sephora.com/sweet-peach-eye-shadow-collection-palette-P407907?skuId=1806553&icid2=products%20grid:p407907

      Izbriši
  12. Post je fenomenalan i boje mi se veoma dopadaju... ljubac

    Jako bi volela da zapratimo jedna drugu. Pratim te(#211). Uzvrati <3

    https://style-ladies.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  13. Paletica je preslatka, boje su savršene. Jako mi se sviđa i ovaj post, kao i čitav tvoj blog.

    PS. Ako želiš možeš pogledati moj blog: http://amaterskaumjetnost.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  14. Svi samo riječi hvale za ovu paletu. Ja nisam probala, ali bih rado. Divan post draga! ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Zaista je predivno dizajnirana, ali se slažem sa tobom da postoje mnogo povoljnije palete. Bez obzira koliko divno izgledala, mislim da je malo previše za tu količinu, što ne znači da je ne bih probala kada bih imala priliku :D

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  16. Slažem se da je paleta precijenjena. Nijanse jesu divne, pigmentovane i savršene za svaki dan, ali zaista jeste previše...

    Upravo sam se učlanila u tvoj blog, pa ako možeš da posjetiš i ti moj, nadam se da će ti se svidjeti :))

    Samo perje

    OdgovoriIzbriši
  17. nice color palette dear...

    http://jehanmohammad.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  18. Zaista paleta izgleda super. Kao i nijanse. Medjutim slazem se da mogu da se nadju i jeftinije. ♥♥ Zapratila sam te ♥

    Moj blog- http://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  19. Amazing colors! I really need this palette:(

    sandziv.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. very useful post! I haven't tried these shadows, but after your story - immediately wanted!

    OdgovoriIzbriši