četvrtak, 22. lipnja 2017.

I ♥ DENIM




Zdravo 
Vrijeme vani je predivno i zbog toga će outfit postovi biti redovniji !
Otkako sam počela da se bavim blogom,počela sam da kupujem preko interneta iz mogo razloga . Jedan od njih je taj što ima veći izbor stvari kojih nema kupiti u BiH.
Ovu predivu teksas jaknu sam naručila sa sajta ROSEGAL,a naočale sa sajta ZAFUL.
Ovo je jedan od mojih omiljnih outfita ove nedelje . Teksas jakne mogo volim u svim kombiacijama kao što ste mogli da primijetite .
Nadam se da vam se sviđa moj outfit .

Volim vas,

Ajla,xoxo


Hi 
The weather outside is really beautiful . Because of that,outfit posts will me much more often .
Since I started the blog,I began to buy things online for many reasons .
One of them is that there is much more choice of things online than in BiH .
I bought this denim jacket from the site ROSEGAL,and the sunglasses from the ZAFUL site .
This is one of my favorite outfits this week . I really love denim jackets in all combinations as you can see . This long jacket is my favorite !
I hope you like my outfit .

I love you ,

Ayla,xoxo

                                                                     CLICK : denim jacket
                                                                     CLICKsquare sunglasses                                                                                                                                           CLICK : ROSEGAL
                                                                        
                                                                     



Broj komentara: 30:

  1. Such an amazing outfit, I really like it :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Woow! Stvarno si predivna u ovoj kombinaciji, sve si super iskombinirala ^^
    Novi post -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  3. Very nice outfit.
    Please can you follow me back

    My Tester Mania

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice outfit
    egoistkacosmetics.blogspot.ru

    OdgovoriIzbriši
  5. I like denim clothes as well :) Very nice blog!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sviđa mi se ova kombinacija, uklopila si je perfect!
    messy hair and hot coffee

    OdgovoriIzbriši
  7. You look really nice!! The oufit suits you:))
    Love, Alina
    http://seventyeightbyalina.blogspot.de/

    OdgovoriIzbriši
  8. Nice post and outfit. Come to me, maybe you see something for you.
    https://palinpalin.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Autfit je predivan. Moram se složiti sa tobom da je izbor garderobe u BiH haotičan. Cijene su ludilo, a sve je "natrpano" da kada to vidim izgubim volju za kupovinom.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši