petak, 26. svibnja 2017.

LONG JACKET ^^


Zdravo ^^
Nadam se da ste lijepo proveli ovaj dan . Mene je jučer obradovao paket sa sajta ROSEGAL,pa sam se danas probudila sa željom da slikam novi outfit . Ova predivna teksas jakna mi je najdraža od svih stvari koje su mi došle . Duga je i može se kombinovati uz sve .
Mnogo volim " Street Style " outfite,a uz ovakvu jaknu možete napraviti jedan od istih .
Nadam se da vam se sviđa novi post . Vidimo se idući puut  

Hello ^^
I hope you enjoy in this day . I was really happy yesterday because ROSEGAL sended me really cute things . So I woke up with a wish to make a new outfit post . This beautiful long jacket is my favourite of all things that came to me. I love" Street Style " outfits,and with this jacket you can make one of them .
I hope you like my new post . See you next time   


CLICK : DENIM JACKET

DO FOLLOW: LONG JACKET








33 komentara:

  1. Draga, jako mi se sviđa tvoj outfit. Jakna posebno - savršena je. :)

    Giveaway je na mom blogu ------> Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  2. Nice photos ;)
    Super jacket;)

    Follow me? I follow you ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan outfit,jakna je toop!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Jakna je predivna 💕💕
    Pogledaj moj blog ako zelis :-)
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, jaknica je vrh. Dugo nisam bila na njihovom sajtu i drago mi je vidjeti da su stigli i neki noviteti, jer poslednji put kada sam bila na sajtu nisam vidjela ništa slično ovoj jaknici. I ja obožavam Street style tako da.. :D ne moram ti mnogo objašnjavati :D. Predobro ti stoji i dopada mi se tvoj autfit.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Došlo je mnogo lijepih stvari na njihov sajt. Pogledaj,sigurno ćeš pronaći nešto za sebe . Hvala ti ♥

      Izbriši
  6. Predivne su ti slike *0*
    nominirale smo te za tag na našemu blogu ako želiš pa pogledaj.
    https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/05/the-versatile-blogger-award.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Odgovori
    1. Hvala ti ♥ Meni su duge jakne TOP ove sezone !

      Izbriši
  8. What a fun jacket, I really like how you've styled it!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdgovoriIzbriši
  9. I love your jeans jacket! :) Great post!

    I follow you!

    xxveronica.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Prelepo!
    https://janead.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivan outfit,jakna je savrsena ! Pratim jos odavno i bilo bi mi drago ako bi i ti mene zapratila! Novi post:http://anastasijakostic.blogspot.rs/2017/05/top-5-lista-trenodova-za-leto-2017.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Amazing jacket! Follow sunshine!

    sandziv.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši