subota, 25. veljače 2017.

One week with me ^^


Zdravo ^^ 
Nadam se da uživate u ovome vikendu i da  gledate neki dobar film u svom toplom ambijentu s obzirom na hladno vrijeme vani .
U ovom postu vas vodim kroz sedmicu mojih najdražih odjevnih kombinacija .
Snijeg nas je malo dočekao nespremne,pa smo morali ponovo obući kaput,čizme i svu tu toplu odjeću da bi se utoplili .Volim kombinacije tamnih boja poput tamozelene i tamnosive .
Lahko se kombinuju jedna s drugom, pa možete kombinovati i više od dvije boje, kao u ovom primjeru .
Zimi je bitno kupovati  toplu obuću i jaknu ili kaput, a pomoću slojevitog odijevanja, često kombinujem i svoju jesensku pa čak i ljetnu odjeću. Mali trik kojieg uvijek koristim je kupovanje jakni i kaputa većih brojeva i ciljanje na ovesrized modele kako bih ispod njih mogla nositi deblje džempere .
Nadam se da vam se sviđa novi post .
Vidimo se sljedeći puut <3

Hello ^^
I hope you will enjoy  in this weekend and you will watch a good movie in your warm ambience because of the  cold weather outside.
In this post I am taking you through the week of my favorite clothing combinations.
It is snowing again, so we have to put on are coats, boots and all that warm clothes to be warmed up.
I Iove combinations of dark colors like black and dark gray.
You can combine more than two colors, as in this example.
In winter, it is important to buy shoes and a warm jacket or coat, and use layered clothing, and I often combine  autumn and even summer clothes with winter clothes . A little trick you can always use is to buy jackets and coats with large numbers, ovesrized models so you can always wear them under big sweaters.
I hope you like the new post.
See you next time  <3


MONDAY
                 

                                                         THURSDAY

                   

                                                             WEDNESDAY



THURSDAY


FRIDAY



Broj komentara: 48:

  1. Da li si ovo zaista ti?

    OdgovoriIzbriši
  2. Woow, stvarno su predobre kombinacije, naravno iako ja ne "furam" takav stil, jako mi se sviđa <3
    Novi post -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  3. Drugi outfit mi se mnogo sviđa . Divni prijedlozi draga <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Na četvrtoj slici si divno kombinirala crni outfit sa bež šalom . Outfiti su mnogo lijepi i oduševljena sam !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako na četvrtoj slici nisam ja hvala ti mnogo draga <3

      Izbriši
  5. Vec dugo te pratim na instagramu i blogu. Predivna si :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga, izbor kombinacija je predivan. Sve su presavršene iako mi se druga mnogo više ističe od svih :)

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  7. Divno!Jako mi se dopadaju outfiti kao i sam blog!Zapratila sam te❤

    Minnah's Life

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlične kombinacije draga, sve mi se dopadaju!! xoxo
    p.s. Hvala ti na poseti i komentaru, zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti.
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
  9. super outfiti, jako mi se sviđaju :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. i ja se pitam da li si ovo ti tj ako jesi zasto si ``odsekla`` glavu sebi :) kombinacije su fenomenalne i posednja mi je favorit :D
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/02/top-5-linen-blend-jumper.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neke jesu moje slike ali neke i ne . Hvala ti :*

      Izbriši
  11. Great post!
    www.mejorvensolo.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  12. Lijepe kombinacije. Izmjena nakita može ih skroj promijeniti! Prvi put sam na tvom blogu i zapratila sam te!

    Lijep pozdrav s bloga...
    Kalopsia

    OdgovoriIzbriši
  13. Such lovely looks!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdgovoriIzbriši
  14. Jako lijep post. Svidaju mi se kombinacije. ♥♥

    Ako zelis uclani se na moj blog, nova sam, uzvratit cu. :)

    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  15. Świetne zestawienie! :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  16. Kombinacije su zaista sjajne, definitivno nešto što bih i sama nosila. Prvi put sam na tvom blogu i jako mi se sviđa, divno pišeš! ♥ Uzvrati praćenje ako želiš. ☺

    Novi post: Misseslandy

    OdgovoriIzbriši
  17. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Ajla, hvala ti naposjeti mog bloga, ali već te pratim i zaista uživam u čitanju tvojih postova. :*

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  19. great post! You want to follow each other on gfc? Let me know on my blog :)
    XX, Rahel - www.justrahel.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. Nice blog =)
    Followed you via gfc, would love if you could follow back.
    http://www.beautorgeousworld.com/

    OdgovoriIzbriši
  21. Predivne kombinacije, sve mi se previse dopada! :)
    Prvi put sam n tvom blogu i mogu ti reci da mi se bas svidja kako pises, sve.. Super si! :)

    Pratim te.
    http://broken55.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  22. Divne kombinacije, zaista po mom ukusu, 💋💋

    https://aandymm.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  23. Prvi put sam na tvom blogu i bas mi se svidjaju kombinacije :) svaka cast :) <3

    OdgovoriIzbriši
  24. Recenzja mascary od too faced - better than sex :>
    https://patsslife.blogspot.com zapraszam !! :*

    OdgovoriIzbriši