subota, 11. veljače 2017.

EnjoyOurs ^^

Zdravo ^^ 
Nadam se da uživate u ovom vikendu i da će vam divno proći .
Prije nekoliko sedmica sam sa sajta enjoyours.com poručila set četkica. Duže vrijeme sam tražila neke kvalitetnije četkice,ali sve koje sam gledala  nisu bile dovoljno dobre . 
Danas ću se potruditi da vam prenesem dojmove o ovom setu .
Ovaj predivan set se sastoji od 12 četkica . 
Imaju mehku dlaku i odlične su za korištenje . Velika za puder u kamenu je odlična, zatim ove pljosnate za korektor, bazu za sjene, gelove za obrve ...
Što se samog izgleda tiče, zaista lijepo izgledaju i pažljivo su napravljene.
Mislim da se isplati naručiti. Ako budete naručivali ove četkice ili bilo šta slično sa ovog sajta,obavezno unesite ovaj kod AIL10 jer  ćete dobiti 30% sniženja na sve stvari koje naručite .
Nadam se da vam se sviđa ovaj post .

Do idućeg posta mi pišite komentare!


Hello ^^
I hope you will enjoy in this weekend .
A few weeks ago I orderd from the website enjoyours.com brush set .  I was looking for some quality brushes, but all what I saw was not good enough.
Today I will try to tell you my impressions of this set.
This beautiful set  contains 12 brush.
They are really soft and they are great to use. The big one is for blending shadows , then this flat for concealer, base for shadows, gels for brows ...
The bruses are very quality . They have really nice look and they are carefully made.
I think it is worth to buy some . If you want to order these brushes or anything else like that from this site, be sure to enter this code AIL10 because you will get 30% off for all items you will order.
I hope you like this post.

Until next post write me some comments!









CLICK : enjoyours.com




21 komentar:

  1. Odlican izbor cetkica.
    Nadam se da ce ti lepo sluziti :)

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam iste! Super su :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam čula za ovaj sajt, ali četkice mi se čine veoma kvalitetnim :D

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sajt ima veliki izbor. Pogledaj kada budeš imala vremena. Četkice su odlične !

      Izbriši
  4. Woow! Četkice su predivne kao i ostali proizvodi koji su na sajtu *-*
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
  5. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoj blog mi je favorit definitivno,a post je odličan kao i uvijek ! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Great post dear . This brush set is awesome ... Follow me <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post draga . Nadam se da ću imati priliku probati ove četkice jer izgleda da su mnogo dobre :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Četkice su predivne jako mi se sviđaju mislim da bi ih mogla kupit

    Kod mene novi post https://anastazijaiemma.blogspot.hr/2017/02/recenzija.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Boa noite! me segue que eu sigo de volta no Google+

    Endereço meu blog: http://nintudo.blogspot.com.br/

    OdgovoriIzbriši
  11. http://karlastoriesdiary.blogspot.hr follow her she will follow back

    OdgovoriIzbriši