četvrtak, 15. rujna 2016.

Giveaway ^^


Zdravo ^^
Dobila sam mail u kome je pisalo zašto ne objavljujem postove i da li sam odustala od bloga.Naravno da nisam.Počela je škola i nove obaveze tako da nisam našla vremena kako bih objavila bilo šta .
U međuvremenu sam dobila 100 pratitelja, pa sam za vas napravila jedan giveaway .
Hvala vam mnogo ! Sretna sam za svaki lijep komentar koji mi napišete . Veoma mi je drago što je 100 vas došlo na moj blog . Drago mi je što ste postali zapravo dio mog bloga .
Nadam se da će vam se svidjeti ovi pokloni . Ako želite da budete učesnik u ovoj nagradnoj igri, pretplatite se na moj blog i ostavite neki komentar kako bih vas izabrala .
Giveaway će biti internacionalan i pobjednik će biti random odabran .
Vidimo se idući put ♡

Hello ^^
School started and I have many new responsibilities now . I did not find time to post anything.
In the meantime, I've got 100 followers, so I made one giveaway for you.
Thank you very much ! I'm happy for every nice comment that you write. I am very happy because  100 of you came to my blog. I'm glad you've become a part of my blog.
I hope you will like these gifts. If you want to win this giveaway you have to subscribe to my blog and leave some comment .
Giveaway is international, and the winner will be selected random.
See you next time ♡

Broj komentara: 57:

  1. Predivne stvarčice <3 Nadam se da ću imati sreće . The trendique se naziva tvoj novi pretplatnik :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako mi se sviđaju pokloni, pratim te već☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Zapratila sam te, pokloni su divni! Wau. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pretplatila sam se na tvoj blog. Pokloni su predivni, nadam se da ću imati sreće u ovom giveaway-u. :) ♥

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
  5. Stvarno su pokloni prekrasni i voljela bi ih osvojiti <3
    Predivna si !

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajno, draga <33 Učestvujem, stoga se nadam da ću imati i malo sreće haha :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pokloni su zaista predivniii...
    pretplatila sam se

    http://maggieblogspot.blogspot.hr/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepe stvarcice si izabrala :)
    I takodje cestitam na 100+ follow-a :)
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam na 100 pratitelja, da ih uskoro bude još i više. ♥♥

    I divan giveaway, drago mi je što ću sudjelovati, pratim te već dugo. ♥

    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  10. Tajni agent 107 ;) Pokloni su divni. Pretplatila sam se na tovj kanal. Ako želiš možeš uzvratiti jer i ja imam spreman post za darivenje samo čekam broj članova ;). Ali ako želite možete sudjelovati u nagradnoj igri na mom fb profilu (https://www.facebook.com/Mojmalikutak/). :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš bih voljela osvojiti ove poklone . Čestitam na 100+ follower-a <3

    OdgovoriIzbriši
  12. Nije hejt ali mislim da svi vi kako youtuberi tako i blogeri namještate ove nagradne igre i da nagrade date nekome svome i u svojoj sredini . Pokloni su predivni ali nemam nikakve šanse :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nemaš šanse jer si anonimus :)

      Izbriši
    2. Hvala na odgovoru :) Nije bio hejt draga .

      Izbriši
  13. Predivni pokloni za giveaway, čestitam ti na 100+ pratioca i želim ti još mnogoo uspeha u blogovanju. Jako mi se dopada font i tvoj blog, samo tako nastavi:)

    Kika's blog

    OdgovoriIzbriši
  14. Wow, poklončići su predivni, tako da učestvujem :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Amazing blog!
    Love, Ana <3

    http://makeupanadias.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  16. Nedavno sam otkrila tvoj blog i jako mi se sviđa,naravno pretplatila sam se.Ne znam koja je od ovih stvari što si izabrala bolja.Ovaj lotion ima tako slatko pakiranja,a ova ogrlica i šalica su must have pogotovo meni za kavopiju haha.


    MAKE ART NOT LOVE

    OdgovoriIzbriši
  17. Čestitam na novih 100 pratioca! Lep giveaway! :*
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  18. Jako lijep giveaway, posebno mi se dopada ogrlica. :) Pretplatila sam se tek sada na tvoj blog, jer sam nova na bloggeru. Nadam se da ćeš nekad posjetiti moj blog, pretplatiti se i procitati koji moj post. Hvala!
    marmelade01.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  19. Draga, divni pokloni baš, nadam se da ću ih osvojiti haha, učestvujem <3 <3
    Čestitam na 100+ sljedbenika :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Pratim te i baš bih voljela osvojiti ove divne poklone . Čestitam na 100 + sljedbenika :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Love your blog. <3
    Would you like to follow each other? Just follow me, I follow back asap. ♥♥

    xoxo
    Selly
    from SellysSecrets || Instagram

    OdgovoriIzbriši
  22. Predivan giveaway,pokloni su sjajni.:D♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvarti:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  23. Super je sve, prijavljujem se! <3
    https://tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  24. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši