nedjelja, 28. kolovoza 2016.

But first coffee ^^

Hello ^^
Today's post is a outfit . Last post was a cooperation.
However, now we are returning to normal.
Soon begins school and the new responsibilities. When are you going back to school?
Summer break  quickly passed and I have to say that I don't like the idea that I have to get up earlier.
This outfit is a casual .  I wear Deichmann white sneakers, long skirt from Zara, which was purchased 100 years ago and H&M  T-shirt.
I hope you like the new post.
See you next timeee ♡

Zdravo ^^
Današnji post jeste outfit .Prethodni postovi su bili većinom suradnje.
Međutim, sada se vraćamo u normalu .
Uskoro će škola i nove obaveze . Kada se vi vraćate u školske klupe ?
Raspust je brzo prošao i moram priznati da mi nije drago što ću morati dosta ranije ustajati .
Današnji outfit je neka casual varijanta.Obukla sam Deichmann bijele starke, dugu suknju iz Zare koja je kupljena prije 100 godina i H&M majicu .
Nadam se da vam se sviđa novi post .
Vidimo se idući puuuuut ♡




Broj komentara: 58:

  1. jao odlicnoo !! sve si lijepo spojila :)

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post, outfit je savršen baš mi se sviđa <3

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) :)
    http://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaki put me oduševiš!
    Tako si prekrasna, pozitivna, prelijepa!

    OdgovoriIzbriši
  4. Imas predobar outfit,prelijepo

    http://ildaslittlefashionplace.blogspot.ba/#_=_

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasan outfit . Ja u školu krećem sutra i također se ne radujem ranom ustajanju hah <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Great post ! You have really beautiful style dear <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan outfit, pogotovo majica mi se sviđa baš. <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastičan outfit! Preslatka si i ova kombinacija ti preslatko stoji *-*

    Ako imaš vremena posjeti moj blog i komentiraj: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Killing it! And those sunglasses are liiiiiit ♡

    Zapratila sam te preko GFC, znacilo bi mi ako uzvratis cx
    it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlican outfit!Suknja mi se bas svidja!
    jovanaslife.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Odlican post!Outfit mi se jako dopao,prelepa si! :) <3
    Novi sam clan tvog bloga!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Great post my dear!
    Would you like to follow each other? Let me know
    If yes, follow me on GFC and Google+ and I'll follow you back!
    Kisses
    girl-with-passion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post! Preslatka si! Ako želiš uzvrati praćenje <3
    http://marijasworldblogaddres.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  14. Great post!

    Do you want to support each other by following? Let me know, I always follow back :)

    Kisses

    OdgovoriIzbriši
  15. What an awesome post, you slay girl! Glad I got to know your blog :*
    I followed you now it's your turn :)
    Starlight Make-up



    OdgovoriIzbriši
  16. Odlicaaan post! :)

    Zaprati me,uzvracam. :)

    http://macadamialover.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  17. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  18. Ubila si,predivna si i lijepo ti stoji ovaj outfit. Slike su odlično ispale i imaš predivan osmijeh :).Odličan post ! :)

    https://makzpi.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

  19. Hello dear, fantastic post! You are beautiful!
    Would you like to follow each other on GFC/bloglovin? Please let me know!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  20. Odličan post, pratim te, uzvrati :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  21. Predobro!♥
    Novi post ----> https://diarybyee.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  22. Hello dear, I'm following back (#95 'Aishe Raschid').
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  23. Thank you for your comment on my blog!

    I follow you too! ;oD

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. You look so pretty, I like your shirt a lot!

    I am following your nice blog via GFC and on G+ , hope you follow me back <3

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  25. Prekrasno si se obukla i slike su divne, s čime su fotografirane?
    Tvoj blog mi je presimpatičan i odmah sam se učlanila i pratit ću te i dalje a ti ako imaš vremena baci pogled na moj i učlani se ako ti se svidi ;)
    -Sara

    strujadreams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga mnogo <3
      Slikam sa nekada sa mobitelom,a nekada sa aparatom .

      Izbriši
  26. Aiiiii mnogo mi se dopada tvoj post kao i blog <3
    Divna siii <3 <3
    Poseti moj blog, nova sam, znacilo bi mi <3
    darkdiaryd.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  27. 100 ČITALAC SAM TVOGA BLOGA *---*

    Haha inače odličan post i jako mi se sviđa autfit *--* <3<3<3

    Pratim te,pa uzvrati ako možeš <3

    Boomy's Place

    OdgovoriIzbriši
  28. Divan post! Outfit mi se mnogo dopada, skroz je jednostavan i udoban. Volim dugacke suknje, lijepo ti stoji! :)
    Pogledaj novi post kod mene i uclani se ako nisi, uzvracam: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  29. slike su ti stvarno odlicne

    zapratile smo te nadamo se da ces uzvratit
    anastazijaiemma.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  30. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3
    I da, u tijeku je giveaway pa se možeš prijaviti :)
    CALLOFBEAUTY

    OdgovoriIzbriši
  31. Sjećas me se?...
    Molim te svrati i zapratii -----------> enichaa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši