ponedjeljak, 18. srpnja 2016.

Quotes ^^


Hello ^^
I have for you today my favorite quotes.
Write to me in the comments which is your favorite quote .
I hope you will like my new post .
See you next time ♡

Zdravo ^^
Današnji post jesu moji omiljeni citati .
Napišite mi u komentare koji vam je najdraži citat i napišite mi koji bi post voljeli da objavim idući put .
Nadam se da će vam se svidjeti pojedini citati koliko i meni .
Vidimo se idući puuuut ♡


Broj komentara: 17:

  1. Nice post ! All quotes are so special . Love your blog xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post,prelijepe si citate odabrala .
    Peti citat mi je omiljeni . Najbolja si <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je peti jedan od dražih :*
      Hvala ti <3

      Izbriši
  3. Da li bi napravila Q&A ? Sviđaju mi se citati . Odlična si <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicna ideja za post.
    Meni najdraza izreka je "Audaces fortuna iuvat" iliti "Odvazne sreca prati" . To planiram napisati sebi na zid iznad kreveta :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :*
      Nadam se da će lijepo izgledati .

      Izbriši
  5. Odlicno!
    Pratim te ovde a i na instagramu :) Nadam se da se i tebi dopada moj blog :)

    missymj.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Naišla sam posve slučajno na tvoj blog, i stvarno je predivan. I dizajn i sve. Posebno mi se svidja tvoja slika ( zvucim cudno, ali mi to nije namjera haha ).
    Ako želiš, foluj me i uzravaćam :D
    http://wefashionitxx.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja i post, a osobito mi se sviđaju ovi crteži uz izreke. Izreke nisu loša stvar jer te podsjete na bitno kada je to potrebno

    OdgovoriIzbriši