petak, 15. srpnja 2016.

Pancakes ^^

Zdravo ^^
Dobrodošli u moj novi post ^^
Danas za vas imam recept Američkih palačinaka .
Mnogo puta sam gledala na TV emisijama kako ih napraviti.
Ove palačinke pravimo već nekoliko puta .
Veoma su ukusni, a i jednostavni za napraviti .
Ako ste probali ove palačinke ili ako ih budete pravili napišite mi u komentare .
Idući post će biti neki TAG iz razloga što su me neki od vas na nekoliko različitih tagovali na instagramu .
Nadam se da će vam se svidjeti recept, a i slike .
Vidimo se idući puuuuut ♡

Sastojci :


• 135 gr. brašna

• 1 žlica praška za pecivo

• 1/2 žlice soli

• 2 žlice šećera

• 130 ml. mlijeka

• 1 jaje

• 2 žlice maslaca, istopljenog

Postupak :

1. Sve suhe sastojke izmiješati, dodati jaje, maslac i mlijeko i izmiksati u žitku masu, gušću nego za obične palačine.

2. Na zagrijanu tavu kapnuti malo ulja te velikom žlicom vaditi male palačinke – stanu po tri na tavu, peći minutu-dvije, okrenuti i peći i sa druge strane.

3. Ne treba više dodavati ulja na tavu.

4. Poslužiti uz maline
Može i sa šlagom, jagodama ili kako vi volite ♡


23 komentara:

  1. Prelijep post .
    Baš mi se čitav postupak sviđa i uživala sam dok sam čitala . Najbolja si <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely post dear! Have a great Friday! xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam Americke palacinke! Yummy :)
    xx
    http://putitallonme.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam ih još nikada probala .
    Nadam se da hoću . Prelijep post kao i slike :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Divaan post :D Izgledaju mnogo ukusnoo ^^ pratim te, nadam se da ces uzvratiti :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Izgledaju presavrseno! Moram ovo probati :)
    Nisam dosta dugo pravila ovakve palacinke jer sam izgubila recept, bas ce mi ovo dobro doci :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  7. Oduvijek zelim napraviti te palacinke i nikako da uzmem vremena i probam ih. I da, slike su ti predivne. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  8. Ao passar pela net afim de encontrar novos amigos e divulgar o meu blog, me deparei com o seu que muito admiro e lhe dou os parabéns, pois é daqueles blogs que gostaria que fizesse parte de meus amigos virtuais.
    Pois se desejar visite o Peregrino E Servo. Leia alguma coisa e se gostar siga, Saiba porém que sempre vou retribuir seguindo também o seu blog.
    Minhas cordiais saudações, e um obrigado.
    António Batalha.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši
  9. Slike su divne! Obožavam da pravim američke palaičnke.☺

    Pametno dete

    OdgovoriIzbriši
  10. Obozavam americke, mnogo su ukusnije od ovih obicnih :)))

    Moj blog Fraulein D

    OdgovoriIzbriši