utorak, 19. srpnja 2016.

Handbag Tips&Tricks ^^


Zdravo ^^
Današnji post jeste trikovi i savjeti za savršenu torbu .
Nadam se da će vam se svidjeti novi post .
Vidimo se idući puuuut ♡

Izbrati pravu torbu nije jednostavno. Potrebno je uključiti mnogo faktora kao što su veličina, najdraža boja, materijal, ukrasi…
Kada ja kupujem torbu vraćam se u istu prodavnicu nekoliko puta da bih odabrala pravu .
Nekoliko dana gledam na internetu kakav oblik želim pa tek onda odem i kupim je .
Kako biste što jednostavnije odabrali savršen oblik slijede mali savjeti na što bi trebali obratiti pažnju!

Boja - Koju boju volite? Koju boju najčešće nosite?
Oblik - Jednostavan ili neobičan?
Otvaranje – Na preklop, s magnetom ili zatvaračem?
Ručke – Duže ili kraće, tanje ili deblje?
Dodaci – Sa zaštitom na dnu, dodatni unutrašnji ili vanjski džepovi?
Veličina – Samo za male stvari ili za svakodnevne obveze?
Torbe prema obliku tijela:

Ako imate naglašen struk i bokove birajte manje torbe s kratkim remenom
Krupnije grudi vizualno ćete smanjiti većom torbom s dužim remenom
Za jaču građu idealne su manje torbe s ukrasima u boji, te kratkim ili srednje dugim remenom
Niske žene bi trebale izbjegavati velike torbe
Mršavice ne bi trebale nositi velike torbe jer će izgledati još mršavije.


Broj komentara: 20:

  1. Odlicni savjeti,vrlo korisno!
    Ako zelis da se zapratimo,zaprati me,te mi javi da uzvratim follow :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  2. Divni savjeti !
    Kod mene je ista priča . Najbolja si <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako dobri trikovi . Divan ti je blog draga :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pratim tvoj blog . Jako korisni postovi.
    Pogledaj moj blog ako želiš .

    OdgovoriIzbriši
  5. Uzvratila sam follow :)
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako koristan post!I bas mis e svidja tvoj blog:)
    Uclanila sam se i bilo bi mi drago ako ti pogledas i moj blog i uclanis se ako ti se svidi:)

    youcantouchtheskybynina.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako koristan post, bravo :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post, nisam nikad o tome razmišljala kad bi kupovala torbu, uvijek bi uzela prvu koja mi se svidi. Definitivno primjenjujemo ova pitanja pri sljedećem kupovanju koji će biti uskoro.

    valentina-grahovac.iz.hr

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Awards has your blog

    OdgovoriIzbriši