nedjelja, 10. srpnja 2016.

Essence ^^ Pink ^^


Zdravo ^^
Danas pišem o essence setu .
Trebala sam objaviti outfit post ali nisam jer ću se tek kasnije slikati .
Prije nego što počnem pisati o proizvodu želim da vam objasnim neke stvari o  kojima ste mi pisali .
Vidim dosta komentara o tome kako vam se sviđaju outfit postovi i kako bi  više voljeli da redovno objavljujem njih .
Nekima se sviđaju rezencije i drugi postovi . Ukusi su različiti .
Ja želim da redovno objavljujem .  Često objavim rezenciju jer je meni lakše, a i vama se dopada .
Objavljujem outfit postove u kojima je kvaliteta slika veoma dobra .
Međutim, sto puta sam do sada izašla vani, obukla se i slikala ali slike mi se nisu svidjele tako da sam umjesto outfita ubacila rezenciju kako bih bila redovna .
Outfit postove ću objavljivati češće i potruditi cu se da više ima njih iz razloga što ću kupiti novi aparat, a isto tako sada imam osobu koja će me slikati kad je potrebno .
Zatim ,želim da vam se izvinem zbog toga što na poruke ne odgovaram odmah .
Ja stvarno nekada ne stignem ili ne vidim .
Tako da sam danas odgovorila na sve mailove i poruke .
Također se želim zahvaliti na divnim riječima koje mi pišete .
Najbolje ste ♡
Da pređemo na proizvod .
Ovaj essence set je ustvari iz proljetne kolekcije ali i za ljeto je prelijep.
Parfem prelijepo miriše ima prelijpu notu vanilije i onog proljetnog cvijeća .
Paleta je također super .
Pigmentacija je odlična . Najviše mi se sviđaju prve dvije nijanse i posljednja smeđa nijansa .
Prva boja je stvarno prelijepa .
Drugu koristim kao highlighter jer stvarno ostavlja odličan trag .
Nadam se da vam se sviđa novi post .
Vidimo se u idući puuuut ♡

Broj komentara: 35:

  1. Stvarno si predivna . Blog ti je super <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puuno <3
      Moj cilj jeste da ljudi koji me prate isto treba da me i razumiju .
      Kakvih god pitanja imate uvijek pitajte jer obećavam da ću na svako odgovoriti .

      Izbriši
  2. Paleta je predivna. Nisam probala essence parfeme :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Parfemi su odlični .
      Dugo ostaju i većina njih po mom ukusu predivno miriše ^_^

      Izbriši
  3. Slike su ti prelijepe, paleta izgleda odlično. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/noviteti.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Je li ovo iz poslednje akcija u cm? Nisam stigla da posjetim cm ali me baš zanima kakav im je miris ^_^.

    visit my blogg: http://danny991.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj set nije bio nikako na akciji,a za ostale ne znam .
      Miris je odličan :)

      Izbriši
  5. Cao Ajla, I love the eyeshadow palette, the colors look very summery and fresh. Also, thanks for visiting my blog. Hope you have a great day!! xoxo, Emily
    http://bailylamb.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao prelijepa paletica :) Ima tako divne pastelne nijanse

    Charming Coco ♡ blog

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam uspjela da ugrabim ove Essence parfemcice, a paletu imam divna jee :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Hello,

    So amazing ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Paleta mi se mnogoo sviđa, i parfem također. Mnogo su slatki. Izgled bloga je prelijep. Pridružila sam se tvom blogu, ako želiš i ti na moj :)

    http://adnnaacorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  11. Super post!Divna paletica,jako mo se dopada!!Odlican ti je blog,zaprati me ako zeis pa mi se javi u komentaru ispod mog posta da uzvratim!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  12. Uclanila sam se u tvoj blog #27
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  13. Super post,svidja mi se.
    Ako zelite uclanite se na moj blog http://saandraaz.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  14. looks great :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  15. Ovi essence parfemi su divni, ja imam like BFF, i oodličan je. Što se tiče palete sve palete iz essence-a su dobre, ja imam ove novije all about nudes, a od oboje recenziju možete pronaći na blogu ;)
    hadzeramakeup.simplesite.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa tobom draga .
      Probala sam all about nudes i jako je dobra .

      Izbriši
  16. Zbog ovog posta morati cu pronaci ovu paletu, definitivno.
    Post odlican🔝👌

    OdgovoriIzbriši
  17. Imas odlican blog, pratim te, pogledaj i ti moj blog, pa me zaprati ukoliko ti se dopadne :*
    http://majalivinglife.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši