srijeda, 27. srpnja 2016.

Do all things with love ♡


Hello ^^
Today I have for you a casual outfit.
Outfit posts are one of the most requested posts.
In recent days I have been able to make two outfits and I love them .
So I'm going to publish this post then haul . Today is Wednesday and usually by wednesday are coming episodes of PLL. However, today there wasn't any .If any of you know where I could watch write me in the comments.
For this post I wore a long dress that will be in haul post.
The dress is from Waikiki shops, white sneakers are from Deichmann.
I hope you like the new post.
See you next tiiiiime♡

Zdravo ^^
Danas za vas imam jednu casual varijantu .
Outfit postovi su mi jedni od najtraženijih postova .
Prethodnih dana sam uspjela slikati 2 outfita čije su mi se slike dopale .
Tako da ću objaviti poslije ovog posta haul ,a zatim druga dva outfita. Danas je srijeda i obično srijedom izlaze epizode PLL. Međutim, danas nije bilo nove .Ako neko od vas zna gdje bih je mogla
pregledati napišite mi u komentarima.
Za ovaj put obukla sam dugu haljinu koja će biti u haul postu .
Haljina je iz waikiki prodavnice, a bijele starke su iz deichmanna .
Nadam se da vam se sviđa novi post .
Vidimo se idući puuuuut ♡

43 komentara:

  1. You look so classy. Love the bag! Have a great day! xx

    OdgovoriIzbriši
  2. PLL 6. epizoda izlazi tek 30.11... outfit je divan,moderan,a primjeren,svaaka cast

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan outfit . Odakle je haljina ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Haljina je iz waikiki prodavnice .

      Izbriši
  4. Drago mi je što će biti outfit postova .

    OdgovoriIzbriši
  5. Jesi li ikada probala maybelline žutu maskaru ?
    Želim je kupiti jer je mnogi hvale . Voljela bih znati kakav je tvoj utisak . Predivan post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga,
      Meni je žuta maskara od maybelline jedna od boljih .
      Ako ti je potrebna neka kupi nju . Cijena je pristupačna .
      Mnogi su zadovoljni sa njom . Meni odgovara i mislim da je na našim prostorima jedan od boljih proizvoda .

      Izbriši
  6. You look amazing!
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista si prelepa ♥

    https://myworldtinzy.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post, pratim te, molim te uzvrati na moja oba bloga (linkovi ispod) <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  9. Divna si! Presladak outfit, a torbica je vrh! ♥
    Imaš divan blog, pratim te :*

    http://nayadoesmakeup.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Haljina je vrh ! Vidi se tvoj trud oko bloga i zaista dobro radiš svoj posao . Napisala sam ti mail pa ne znam da li si ga vidjela . Bilo bi mi drago da odgovoriš <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti <3
      Mislim da nisam vidjela ali svakako da ću ti odgovoriti :)

      Izbriši
  11. Sviđa mi se kombinacija, haljina je prelijepa. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/07/avon-planet-spa-volcanik-iceland.html

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala ti sto si svratila do mog bloga! Naravno da mi se svidja ideja da se zapratimo na GFC-u, ja sam to upravo zapocela #52, a nadam se da ces uzvratiti! Ostanimo u kontaktu i podrzavajmo se u ovom blogosvijetu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
  13. Really nice look . If you want follow me on GFC <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Love this dress ! You are really pretty dear . Check out my blog : http://fashioncourner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  15. This dress is amazing!
    You are such a beutiful girl! :)


    Would you like to follow each other ? If yes start and let me know.
    Best regards, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši