ponedjeljak, 27. lipnja 2016.

Flormar Top Coat ^^


Hello ^^
I wanted to publish a outfit post.
But next tiiime ^^
I had at least a good light for this picture.
This top coat I bought  a year ago.
So I totally forgot about it.
I remember that I walked into the store and said i need a top coat .
And they gave me this. I did not believe that will be good quality and good top coat because it was really inexpensive 3-4 KM .
I do not use it very often, but when that time comes it's good to use.
I hope you like the new post.
See you next timeee ♡

Zdravo ^^
Htjela sam da slikam outfit post .
Međutim, dok sam se ja obukla vani je počela da pada kiša .
Tako da od outfit posta ništa .
Idući puut ^^
Imala sam barem dobro svijetlo za ove slike .
Ovaj top coat sam kupila baš davno . Možda prije godinu dana .
I tako sam skroz zaboravila na njega .
Sjecam se da sam usla u flormar prodavnicu i rekla imate li neki top coat koji će mi na noktima biti stvarno mat i koji se ne skida tako brzo ?
I dali su mi ovaj . Nisam vjerovala da će biti kvalitetan i  dobar top coat jer je bio bas jeftin 3-4 KM ali jeste .
Ne koristim ga baš često ali kada dođe to vrijeme dobro koristi .
Nadam se da vam se sviđa novi post .
Vidimo se idući puuuuut ♡

Broj komentara: 8:

  1. Ima li kupiti ovaj top coat još uvijek u flormar prodavnici ?
    I ja baš dugo tražim kvalitetan top coat koji ce stvarno lijepo izmatirati nokte,a ovaj bi mi baš odgovarao i cijena,a i kvaliteta.
    Odličan post :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Neki dan sam bila u flormar prodavnici i još uvijek ga ima na policama tako da vjerovatno ima .
      Hvala <3

      Izbriši
  2. Ja sam imala ovaj ali mi se osušio .
    Probala sam ih nekoliko ali ovaj mi je do sada najj .Tako kada mi bude trebao taj kupujem .
    Pisala sam ti mail ali nisi valjda vidjela :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se sa tobom :)
      Nisam vidjela ali hoću <3

      Izbriši
  3. Sviđa mi se post .Pratim te od početka i odlična si .
    Unikatna si . Pišeš o stvarima koje voliš .
    Daješ odlične savjete .
    Napravila sam blog . http://eninkutak88.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Golden Rore top coat je odlican, preporucujem! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moja prijateljica ima taj zadovoljna je sa njim .
      Nadam se da ću taj top coat isprobati nekada :)

      Izbriši