nedjelja, 5. lipnja 2016.

Flormar^^ Bronzing Powder


Hello ^^
My new post is review of flormar bronzer.
The next post will be the theme, and then outfit post.
This flormar bronzer is one of my favourite bronzer.
The texture is really good .
You can see in the pictures.
It's really good quality.
A million times I dropped it on the floor and he wasn't broken .
My bronzer is in color Sun Kiss.
Many of my friends have this bronzer in darker and lighter shades, so you can determine according to your skin color.
If you prefer sharper contours buy darker bronzer.
I hope you like the new post.
See you next puuuut ♡

Zdravo^^
Moj novi post jeste recenzija o flormar bronzeru.
Iduci post ce biti tema, a zatim outfit post .
Ovaj flormar bronzer mi je jedan od drazih bronzera .
Tekstura mu je predivna.
Mozete na slikama vidjeti .
Stvarno je kvalitetan.
Milion puta ispao mi je na pod i nije se rasuo .
Moj bronzer je u boji Sun Kiss .
Mnoge moje prijateljice imaju ovaj bronzer u tamnijim i svijetlijim nijansama, tako da mozete odrediti prema vašoj boji kože .
Ako volite oštrije konture kupite tamniji bronzer .
Nadam se da vam se sviđa novi post .
Vidimo se iduci puuuut ♡

Broj komentara: 16:

  1. Zdravo :)
    Odlična rezencija .
    Da li mi mozes ostaviti link ovog proizvoda ?
    Voljela bih probati ovaj bronzer .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. https://www.foleyschemist.ie/product/flormar-bronzing-powder-for-face-body-br04-sun-kiss/

      Izbriši
  2. Predivna rezencija .
    Imala sam prije nekoliko mjeseci flormar bronzer.
    Ne takav .
    Moj je bio užasan .
    Miris mi se nije dopadao,a ni tekstura ..Na licu nije lijepo izgledao ..
    Tako da nadam se da ću ovaj uskoro probati :)
    Hvala na preporuci .
    Odlična si blogerka <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve zavisi od proizvoda do proizvoda .
      Meni je ovaj stvarno OK .
      Probaj. Nadam se da ce ti se dopasti :)
      Hvala ti mnogo <3

      Izbriši
  3. Nadam se da ću naići na njega .
    Odlična rezencija !

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđa mi se ovaj bronzer .
    Imam ga. Prelijep post

    OdgovoriIzbriši
  5. Love it !
    http://myfashioncornerxoxo.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši