ponedjeljak, 27. lipnja 2016.

Dresslink Wishlist ^^



Hello ^^
One of you asked me to do a wishlist from a one site.  I liked this idea, so I chose Dresslink site .
This site is not expensive but many say it's quality.
I most liked these things.
I plan a lot of things from this list to order.
 It's  funny that for every holiday compared to other gifts I have to get a gift for myself .
Does anyone else do it?
Write in the comments: ')
If you do that I support you in this hah <3
Soon comes our biggest holiday Eid .
I will buy me gift from this site, but if do not arrive until then, then I'm going to get something else.
Basically all these things are beautiful to me and I hope that most of them come to me.
When you open a profile on this site receive $ 50 for free so that it is also very useful.
My advice:
• If you are ordering clothes from this site always measure the number of your clothes because often comes too small.
I hope you like the new post.
See you next timeee♡♡

Zdravo ^^
Neko od vas mi je tražio da uradim wishlist sa nekog sajta . Ta ideja mi se dopala pa sam odabrala da to bude Dresslink .
Ovaj sajt je baš jeftin ali mnogi kažu da je kvalitetan .
Meni su se najviše svidjele ove stvari .
Planiram dosta stvari sa ove liste da naručim .
Čudno je što za svaki praznik naspram ostalih poklona koje dobijem moram i ja sama sebi neki kupiti .
Da li još neko to radi ?
Napišite u komentare :')
Ako da podržavam vas u tome hah <3
Pošto se bliži naš najveći praznik Bajram svoj poklon ću naručiti sa ovog sajta, a ako ne stigne do tada onda ipak idem po nešto drugo .
Uglavnom sve ove stvari su mi prelijepe i nadam se da će većina njih doći do mene .
Kada otvorite profil na ovome sajtu dobijete 50$ besplatno tako da je to isto veoma korisno .
Moj savjet :
•Ako budete naručivali odjeću sa ovoga sajta uvijek izmjerite koji broj nosite jer često dođe premala .
Nadam se sa vam se sviđa novi post .
Vidimo se idući puuuuuut ♡♡♡♡







22 komentara:

  1. Sve su stvari TOP <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Nice site !
    I hope I will buy some things .

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam također gledala neke stvari sa ovoga sajta .
    Najbolje su mi ove patike koje svijetle i ova prva tunikica .
    Problem mi je poštarina . Da li ti znaš koliko košta ?
    Odličan post <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da kod nas ima samo ona brza pošta .
      Malo je skuplja poštarina jer sam naručivala već neke stvari .
      Javi mi se na mail <3

      Izbriši
  4. Uredu . Hvala ti mnogo .
    Najbolja si <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Nice selection! I am new follower GFC)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlična wishlista, prvi komplet mi se mnogo dopada! :D
    Želiš li možda da se pratimo? Ja tebe pratim od sad. :*

    http://couturecase.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Odličan post,prelijepe stvari! :*

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  8. haha i love this staff:D follow:) now waiting for U:)

    OdgovoriIzbriši