srijeda, 22. lipnja 2016.

Chanel ^^


Hello ^^
After a long time here is a one review.
It is about the chanel compact powder.
This is one of my favorite products. This powder is more for people who love the natural look, including me.
I do not like products that can mat your face as the face of porcelain doll.
Going back to the product.
Your skin becomes smoother, your pores smaller.
This product do not destroy the natural texture, but only "softened", and adds just enough pigmentation to improve their appearance.
Leave  a comment of your favorite powder and favourite products for the face.
I hope you like the new post.
See you in the next ♡

Zdravo ^^
Nakon dugo vremena evo i jedna recenzija.
U pitanju je chanel kompaktni puder.  Ovo je jedan od mojih najdražih proizvoda.
Veoma je lagan .Puder je više za ljude koji vole prirodan izgled, a među njima sam ja .
Ne volim proizvode koji izmatiraju lice kao u porculanske lutke .
Jednostavno mi sve to izgleda jezivo.Da se vratimo na proizvod .
Vaša koža postaje glađa, vaše pore manje.
Ne uništiti prirodnu teksturu, ali samo "omekšava", te dodaje samo dovoljno pigmentacije za usavršiti svoj izgled .
Pišite mi u komentarima vaše omiljene pudere i proizvode za lice .
Nadam se da vam se sviđa novi post .
Vidimo se u idućem ♡

Broj komentara: 7: