subota, 28. svibnja 2016.

Cappuccino ^^


Hii^^
Today I write you about my favourite cappuccino from vispak .My favourite is from vanilla but this is also good.Here I have one of my favourite books .
It's a book from Nora Roberts  .I like to read and I have readed many books from Nora .I must to go back to the theme .
This cappuccino tastes so good. I make it with milk.
When u make it with wather it's like coffee and I don't like coffee.
So I hope you like my new post.
See you next time . ♡

Zdravo^^
Nakon dugo vremena i obaveza evo me opet. Nisam znala o cemu bih mogla pisati. Ali evo pisem o vispak cappuccinu.
Meni je najdrazi od vanilije ali i ovaj je odličan. Kamera mi se pokvarila i fotke sam jedva uslikala.
Preporucila bih vam ovu knjigu koja mi je postala favorit. U pitanju je knjiga Nore Roberts.
Volim da citam knjige i procitala sam dosta njenih romana.Da se vratimo na temu.
Preporucujem ovaj cappuccino. Ima predivan okus .
Cappuccino pravim sa mlijekom. Sa vodom je kao kafa, a ja kafu ne volim.
Nadam se da vam se svida moj novi post.
Vidimo se iduci puuuut ♡



Broj komentara: 16: