subota, 30. travnja 2016.

Who is the winner ?


Hii ^^
I  made this photo when i have drinked my favourite cappuccino with vanilla .
Winner of last Giveaway is Tamara :)
Send me a mail with your personal data .
The winner was random selected so there was no fraud .
The next GIVEAWAY gonna be with 100 subscribers and he will be much bigger .
Thanks to everyone ♡

Zdravo drage moje ♡ Ovu sliku sam uslikala jutros dok sam pila moj omiljeni cappuccino sa okusom vanilije ♡
Obećala sam vam u idućem postu proglasiti pobjednika. Tu i jeste :)
Pobjednica je pod imenom Tamara :)                                       
Javi mi se na mail da se dogovorimo,ostavi lične podatke ^^
Ostalima Hvala ♡
Pobjednica je random birana tako da prevare nije bilo :)
Idući GIVEAWAY će biti sa 100 pretplatnika i biće veći .
Hvala svima ♡

Broj komentara: 7:

  1. Hvala ti mnoooogo,jako si me obraovala <3 <3
    Najbolja si :*
    p.s ja sam iz Hrvatske pa hoce li biti kakav problem to ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi <3,neće biti problem napisala sam svakako da je iternacionalni tako da samo mi se javi na mail,napisi licne podatke i paketic stize ;)

      Izbriši