petak, 29. travnja 2016.

Giveaway time ^^ PINK,PINK


Hii^^
Today I have for you little GIVEAWAY .
I hope you like it .
I have for you 3 products .
1.Manhattan nail polish . In shade 67,pink colour .
2.Neutrogena peeling for the face .
3. Scented candle .
All you have to do is subscribe to my blog and leave some comment on this post .
The giveaway is internationale so where ever you live you can win this gift .
Winner will be announced in next post .
I wish you all good luck ♡♡♡♡

Zdravo drage moje ^^
Za vas sam pripremila jedan mali GIVEAWAY .
Nadam se da će vam se svidjeti .
Za vas imam 3 stvarčice ♡
1. Manhattan lak za nokte u broju 67,blaga roze boja .
2.Neutrogena peeling za lice
Rozi grejp peeling za svakodnevu njegu lica.
3.Mirisna svijeća ^^
Sve što treba da uradite jeste da se pretplatite na moj BLOG i da ostavite neki komentar .
Internacionalni je tako da gdje god živite možete osvojiti ovaj poklon .
Dobitnik će biti proglašen u idućem postu .
Želim vam puuno sreće ♡♡♡♡

21 komentar:

  1. Nadam se da ću imati sreće,SANJA <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš bih voljela probati ovaj peeling za lice,nadam se da hoću :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se tvoj blog,tvoj rad,trud..Prelijepa si <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Taj piling vec odavno gledam tako da bi ga voljela osvojiti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja ne znam kako tebe da zapratim. Mnogo bih volela nagrade.
    http://majinlittleworld.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow great post!!! Kisses!!!

    http://myspaceofbeautybygiada.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  7. Prvi put sam na tvom blogu i mogu reći da ti blog doista divno izgleda. :)
    Zapratila sam te i učestvujem. :)

    https://myblogmything1.blogspot.ba/2016/04/potrosi-5-do-ljeta-update-1.html?

    OdgovoriIzbriši
  8. Sve sam uradila! :) Pokloni su jako slatki,volela bih da ih osvojim!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Super su stvarcice. Neutrogenu bih bas voljela probati :-)

    OdgovoriIzbriši