ponedjeljak, 25. siječnja 2016.

Xstasy cream ^^


Hello !
My new post is about this beautiful hand cream .
It smells really beautiful and the texture is so good .
I use this cream for about 6 days and it's like the other hand creams .
I got also a perfume .
I have not open the perfume yet,but when I start to use this perfume I am going to make a review .
I hope you like my new post
See you next tiiiime ♡

Zdravo !
Moj novi post je o kremi koju sam dobila na poklon prije par dana .
Stvarno je divna,lijepo miriše i tekstura joj je baš divna ! Koristim je već 6 dana i to je ustvari jedna prosječna krema,kao i sve druge,ali svidjela mi se.
Uz nju sam dobila parfem koji još nisam otvorila tako da kada budem,mislim da će biti i za njega recenzija .
Malo ću rjeđe objavljivati outfit postove zbog škole,jer lakše mi je rezenciju ali potrudit ću se da idući post bude outfit post ^^
Nadam se da vam se svidjeo moj novi post vidimo se idući puuut ♡

4 komentara: