ponedjeljak, 18. siječnja 2016.

Victoria Secret ^^


Hi ♡
Here is my new post .
Here I have a review of a Victoria Secret's Body Mist.
First i love this body mist.
And this mist is my favourite and first by my list .
We have this mist to buy online.
The mist have a flowery notes .
Victoria’s Secret mist cost $12/8 at Victoria’s Secret stores.
He has a refreshing formula.
I hope you like my post.
See you next time ♡

Zdravo ♡
Evo moj novi post .
Ovdje dajem recenzija Victoria Seret body mist-a .
Ja sam oduševljena sa ovim body mist-om .
Ima predivan miris .
I ovaj mist mi je najdraži i prvi je na mojoj listi .
Ovaj mist imamo kupiti online .
Mist ima cvijetne note u sebi .
Victoria Secret mist košta $12/8.4 u Victoria Secret prodavnicama.
Ima jako osvježavajuću formulu.
Nadam se da ste uživali.
Vidimo se idući put♡

Broj komentara: 8: